12 november 2014

Gun jezelf rust, sta jezelf toe om te genieten...

Iedere dag staan we onder druk en lijkt de tijd voorbij te vliegen.
Genieten is voor kinderen vanzelfsprekend
maar voor volwassenen is het vaak makkelijker gezegd
dan gedaan.
Sta jezelf toe om te genieten, laat schuldgevoelens los
iedereen heeft recht op een moment om te genieten,
op een moment van rust.
Deze momenten hoeven geen uren te duren,
een half uurtje tijd maken voor jezelf kan al voldoende zijn
om je batterijen weer op te laden...











2 opmerkingen:

  1. Bedankt lieve Nannyke,
    Je bent ook een bezige bij. Ikzelf voel me ietsjes beter, de huisarts moet vanavond nog doorkomen. Verzorg je maar goed en ik wens je alvast een goede nachtrust met zoete dromen. Heel veel liefs, knuffels.
    Nashenka

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goeiedag lieve Nannyke,
    De dokter was er en ik moet zeker tot volgende week veel platliggen met mijn been omhoog en antibiotica slikken.
    Niet geklaagd, ik stuur je onderstaand een link over rolstoeldansen in Zandhoven.
    Ik wens je een fijne rustige donderdag met genezing van je brandwonden.
    Heel veel liefs, dikke knuffel,
    Nashenka

    xxx

    http://album.gva.be/foto-album/rolstoeldansen-in-zandhoven.aspx

    BeantwoordenVerwijderen