12 mei 2014

Dank je wel...

Reeds 21 jaar staan jullie dagelijks voor me klaar,
dragen jullie zorg voor mij in kleine en grote dingen.
Jullie zijn mijn handen en mijn voeten.
Jullie zijn er voor mij met hulp voor de dagdagelijkse dingen 
die door mijn handicap en ziek zijn 
moeilijk realiseerbaar zijn voor mij.
Jullie zorg maakt dat ik thuis kan blijven wonen.
Aan al mijn verpleegkundigen, zorgkundigen en mantelzorgers,
dikke dank je wel voor al de goede zorgen 

waarmee jullie mij elke dag omringen.
Dank je wel voor jullie steun, warmte en genegenheid...



2 opmerkingen:

  1. Liefste Nannyke,
    Ik wens je beterschap en verder sterkte en moed.
    Door je dagelijkse getuigenis help je heel wat medemensen.
    Een dikke merci!
    Ik wens je een fijne week.
    Heel veel liefs en een dikke knuffel van je dankbare
    Nashenka

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen