27 september 2012

Back home...


Lieve vrienden,

na 10 dagen in het ziekenhuis vond ik dat jullie me lang genoeg hadden moeten missen, enkele kilo's lichter, nog zwak maar met een enorme vechtlust ben ik weer thuis...terug dicht bij jullie.
Er wacht me nog een zware herstelperiode maar ook daar kom ik weer doorheen en voor jullie het weten ben ik weer helemaal "up to date" want er wachten mij nog vele mooie dingen en ik heb nog een missie te vervullen...
Ik wil jullie blijven inspireren en vooral zelf tonen dat alles in het leven mogelijk is, als je er maar zelf in gelooft...

Dank je wel voor al jullie lieve berichtjes, voor de kracht, energie, vriendschap en liefde die jullie mij hebben gestuurd...
Het is zo fijn om in moeilijke tijden te mogen ervaren, te mogen voelen hoe graag men je ziet...
Bij deze een hele oprechte warme knuffel voor jullie allemaal xxx



3 opmerkingen:

  1. Dag lieve Nannyke, wat ben ik blij !
    Van harte welkom terug on line in de Bloggerwereld.
    Ik was niet echt ongerust, dacht dat je met je vriendin ‘Golden Lady Wielemie’ verder haar overwinning aan het feesten was, even zonder Blogspot.
    Ik zal verder voor jou bidden en proberen een beetje ertoe bij te dragen opdat je een goed gevoel hebt gedurende deze herstelperiode. Dat komt dik in orde, daarvan ben ik overtuigd.
    Ik maak straks nog een melding, een eervolle vermelding, in mijn Blog. Zoals tijdens je afwezigheid aangekondigd zal ook ik dezer dagen minder posten dan gewoonlijk.
    Maar je weet het: Je hebt bij mij absolute prioriteit, liefste Nancyke♥, zodra het kan, schrijf ik je!
    Zoals steeds vreugde om met jou te mogen schrijven, oprechte dikke knuffel
    van je vriendin en bewonderaarster,
    Nadja

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik dacht al dat er iets niet pluis was want ik miste je al! Gelukkig ben je thuis en hopelijk verloopt de herstelperiode tamelijk goed. Maar voor zo'n doorzetter als jij moet het lukken!! Ik ga zeker voor je duimen en veel aan je denken!
    Veel liefs en sterkte
    Christine x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. blij van jouw weer te horen. wij hebben jouw gemist.
    Doe het rustig aan, met je vechterswilletje kom je er wel.
    dikke knuffel Agnes en Fons XX

    BeantwoordenVerwijderen