6 augustus 2012

Be yourself, not a copy...

Integriteit is dezelfde persoon zijn in huis en op straat.
Stop met anderen te imponeren in de hoop dat ze je waarderen,
dat ze van je houden…
Wees ten allen tijde jezelf, want je verloochent alleen maar jezelf
door een kopie van iemand anders te willen zijn, wees origineel...
Wanneer je stopt met indruk te maken op anderen
kan je meer tijd besteden aan jezelf ontwikkeling,
aan dingen die echt belangrijk zijn…
En als jij je goed voelt in je vel, straal je dat ook uit naar anderen
waardoor je verbonden wordt met mensen die om je geven
en van je houden in je eigen originaliteit…
Toon jezelf zoals je bent want een origineel exemplaar
 heeft meer waarde dan een kopie…
 
 

2 opmerkingen:

  1. Ik mag er niet aan denken om een copie te zijn! Gewoon jezelf zijn, lijkt me nog altijd het beste ook al zijn we niet perfect, maar doet hoeft niet ook vind ik...
    Liefs xxx
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Nannyke,
    Je bent me voor geweest!
    Ook ik wens je een week vol liefde en aangename belevenissen.
    Kus en innige knuffel,
    Nadja

    BeantwoordenVerwijderen