8 juli 2012

Change the way you look at things...

We hebben allemaal een lichaamsbeeld, gevoelens over de manier
waarop we kijken naar onszelf en ideeën en gevoelens
over hoe anderen over ons denken...
Velen van ons worstelen met hun lichaamsbeeld maar herinner jezelf er aan
 dat ware schoonheid niet alleen aan de oppervlakte zit.
Iedereen heeft lichamelijke eigenschappen waar hij/zij niet blij mee is,
zelfs topmodellen en filmsterren.
Probeer te beseffen dat het schoonheidsbeeld dat op televisie
en in modetijdschriften wordt geschetst niet realistisch is.
Wanneer je een goed gevoel hebt over jezelf en wie je bent,
dan zorg je voor jezelf met een gevoel van vertrouwen,
zelfaanvaarding en openheid die je mooi maakt
ongeacht of je fysiek op een supermodel lijkt of niet...
Het is de manier waarop je naar jezelf kijkt die maakt
welk beeld je van jezelf hebt...leer naar jezelf kijken
met ogen van zelfvertrouwen en je zal zien wat ik zie,
wanneer ik naar jou kijk...
En weet je wat ik zie..."pure schoonheid"!

Beauty is a state of mind, not a state of your body...
 


 

2 opmerkingen:

  1. Inderdaad Nancy, een grote waarheid! Schoonheid zit vanbinnen en als je gelukkig bent, word je mooier en dat straal je uit!!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag lieve Nannyke,
    Christine zegt het zoals het is, ik zeg hetzelfde!
    Ik wens je een aangename week.
    Kus en innige knuffel,
    Nadja

    BeantwoordenVerwijderen