14 juni 2012

Ik hou van jou...

Wanneer zei jij voor het laatst "Ik hou van jou"
Hoe vaak neem jij de tijd om je geliefden te tonen,
te zeggen dat je om hen geeft, dat je van hen houdt…
We denken het wel en we houden wel degelijk van elkaar,
maar zeggen het nooit of te weinig...
Veel mensen vinden het moeilijk om woorden als 'Ik hou van jou' uit te spreken,

ook al houden ze zielsveel van die ander.
En toch heeft iedereen nood, behoefte aan die attenties

die zo veel warmte kunnen schenken.
Op een onverwachte mooie manier tonen en zeggen “ik hou van jou”

het geeft zo’n intens gevoel... het kan in een knuffel,
een spontane zoen, een klein briefje al zoveel wonderen doen ♥


1 opmerking:

  1. Dag lieve Nannyke,
    Heel tof dat je je lezeressen daaraan herinnert!
    Mijn Enissa en ik doen dat zo. Wanneer we voor elkaar een kort briefje op tafel moeten leggen (Boodschappen zoals bijvoorbeeld “Ik kom dadelijk terug” , “Ben even naar de kelder” of “Voor jou in het Net ontdekt” , “Vergeet niet…” enz.) tekenen we steeds een stralend hartje erbij.
    Kus en dikke knuf,
    Nadja

    BeantwoordenVerwijderen