12 juni 2012

De klok terugdraaien...

Soms vraagt men mij…
"Wat zou je doen als je de klok een tijdje terugdraaien kon"

Dan denk ik bij mezelf ik ben zoals ik ben.
Ik kijk niet achterom maar gewoon vooruit.
Ik pluk de dag en leef, ik neem en geef.
Het klinkt voor sommigen misschien onbegrijpelijk
maar toch wil ik de klok niet terugdraaien.
Ik heb nu meer rust in mijn leven en voel me
intens gelukkig, twee benen zouden mij
niet meer geluk geven want het zijn niet
mijn benen die mijn geluk maken.
Het is de dankbaarheid, de liefde, de vriendschap,
de warmte, die mijn hart elke dag omringen,
het zijn jullie één voor één, die maken dat ik intens van het leven geniet

en die maken dat elke dag een mooie waardevolle dag is…
Elke dag schrijf ik een stukje uit het boek van mijn leven
en ben dankbaar voor elk hoofdstuk dat mij reeds is gegeven…

1 opmerking:

  1. Lieve Nannyke,
    Dat is ontroerend mooi!
    Je maakt me nog geestdriftiger over jou…
    Kus en liefdevolle knuf,
    Nadja

    BeantwoordenVerwijderen