10 april 2012

To my friends...

Het zijn jullie mijn vrienden, die het verhaal van mijn leven mee geschreven hebben.
Op duizenden manieren hebben jullie mijn beperkingen in mooie dingen omgezet en me de kans gegeven om op een gelukkige manier elke dag te genieten van mijn leven.
Ik weet niet waar ik vandaag zou staan zonder mijn vrienden die een positieve impact hebben op mijn leven en me ondanks de ups en downs die met mijn leven meegeleverd worden, me altijd weer een glimlach op mijn mond weten te toveren.
Ik mag een inspiratie zijn voor velen van jullie, maar jullie zijn ook een reden waardoor ik sterk in het leven sta…
Dank je wel lieve vrienden ♥

3 opmerkingen:

  1. Mooie foto Nancy! Geniet nog maar dikwijls van een glaasje wijn! Het zijn die kleine dingen waar ik ook veel belang aan hecht, die dingen die het leven mooi maken. Ik vind het nog altijd fijn dat ik je blog mocht ontdekken!!!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt lieve Nannyke,
    voor deze ode op de ware vriendschap.
    Je bent mijn, onze, vriendschap waard want je bent een Prachtvrouw. Je straalt zoveel Liefde en Vriendschap uit.
    En nu krijgen we nog deze mooie foto van jezelf erbij, ’t kan niet op! Mijn hart slaat sneller...Dank je voor alles.
    Zoals Christine het zo goed schrijft: ook ik vind het nog altijd fijn dat ik je blog mocht ontdekken!!!
    Kus en innige knufs,
    Nadja♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi Nancy, het is fijn jouw als goede vriendin te hebben!!
    Wij steunen elkaar door alles heen !
    Veel liefs je maatjes Agnes en Fons XX

    BeantwoordenVerwijderen