15 april 2012

A hug is two hearts wrapped in arms...

Een knuffel is een geweldig ding, het is de perfecte manier
om de liefde die je voelt te tonen, die je vaak met woorden
niet kan uitdrukken.
Een knuffel verkleint de afstand tussen mensen,
brengt mensen dichter bij elkaar.
Een knuffel is een uiting van ik hou van jou, ik geef veel om jou,
ik ben blij dat ik je zie of een vorm van troost
en laat diegene die je knuffelt even toe in je hart.
Iedereen heeft warmte en affectie nodig,
ook al heb je het druk, maak elke dag tijd voor een knuffel.
Een knuffel werkt in twee richtingen,

een stevige omhelzing geeft je allebei direct een goed gevoel.
Dus open die armen en ontvang alvast een stevige knuffel van mij…


2 opmerkingen:

  1. Bedankt lieve Nannyke,
    Een tekstje over “knuffels” van jouw hand, dat verheugt me bijzonders.
    Je bent een fantastische Vrouw!
    Je verwent ons echt.
    In het Duits zegt men op zoiets: “Das ist ein Knüller!”.
    Deze tekst wordt trouwens in mijn Blog overgenomen.
    Wel dan, nog eens hartelijk dank en zoals steeds kus en innige dikke knuffel van je vriendin en bewonderaarster
    Nadja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi ,nancy
    veel liefs van marcelline

    BeantwoordenVerwijderen