17 januari 2012

In kleine dingen...

Moeilijke momenten in mijn leven hebben me getoond hoe oneindig mooi en rijk mijn leven is in alle opzichten.
En dat zo veel dingen in het leven waar we ons druk om maken, niet eens de moeite waard waren om onze tijd en energie in te stoppen.
Daarom heb ik geleerd om elke dag ten volle te benutten en te genieten van de kleine dingen die dagelijks op mijn pad komen...
En als je ziet dat er zoveel geluk in kleine dingen schuilt, dan hoef je alleen maar je focus te verleggen.

Hoe dichterbij je hart, hoe beter...

3 opmerkingen:

  1. Lieve Nannyke,
    “Nancy groet ’s morgens de dingen”
    Hoe waar wat je daar beschrijft! Carpe diem. Mooi, het leven is mooi.
    Laat ons inderdaad dankbaar ons verheugen om de kleine dingen rondom ons.
    Kus en dikke knuffels,
    Nadja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Nancy,
    Ik kwam toevallig op je blog terecht en hetgeen ik bij je lees, spreekt me heel erg aan. Je levensbeschouwing en de manier waarop je het onder woorden brengt, maakten me een beetje stil. Prachtig blogje en een aanrader voor vele mensen!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Christine,

    bedankt voor je bezoek aan mijn blog en je lovende woorden8
    Liefs
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen