26 januari 2012

A gift of friendship...


Het mooiste cadeau in het leven is weten dat we iemand hebben dat onvoorwaardelijk van ons houdt.
Iemand dat ons aan het lachen brengt.
Iemand dat naar ons kan luisteren en ook echt hoort wat we zeggen.
Iemand dat met een knuffel, een schouderklopje, een knipoog,
een zoen, ons hart kan verwarmen.
Iemand dat ons respecteert.
Het mooiste cadeau in het leven is een vriend.
Goede vriendschappen zijn breekbare dingen en vereisen veel zorg net als het kostbaarste porselein.
Draag er dus zorg voor want eens gebroken kan je de stukken proberen te lijmen maar het blijft altijd kwetsbaar...
 


 

3 opmerkingen:

  1. nancy
    ik heb maar 1 woord"prachtig"
    veel liefs van marcelline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja iemand hebben bij wie je altijd terecht kan, geeft zo'n goed gevoel! Maar uit ondervinding weet ik ondertussen dat je die niet zo vlug vindt. Ik ben al heel tevreden dat ik een lieve, begripvolle man heb en 2 schatten van kinderen!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Nannyke,
    Zoals Marcelline het zegt: in één woord, prachtig!
    Eerst had ik mijn lieve ouders (ik ben enig kind).
    Dan was mijn man mijn beste vriend.
    Heden is mijn edele Enissa mijn allerliefste vriendin.
    Ook verheug ik mij over wonderbare Blogvriendinnen zoals JIJ.
    God zij dank hiervoor!
    Kusje en lieve knuffeltjes,
    Je vriendin en bewonderaarster
    Nadja

    BeantwoordenVerwijderen