18 augustus 2011

Your friendship is a gift i enjoy opening every day...


Vriendschap is een onbetaalbaar geschenk
je kan het niet kopen...
De waarde is veel groter dan een berg van goud.
Vriendschap heeft oren die luisteren
een hart dat je begrijpt.
Vriendschap heeft helpende handen
troostende armen
een mond die spreekt als het nodig is.
Vriendschap heeft sterke schouders om op te leunen
die je dragen in nood.
Vriendschap dat is er zijn voor mekaar
dat is te vinden in het kleinste gebaar.
Vriendschap dat is een onbeschrijfelijk gevoel
en wie het kent weet wat ik bedoel...
Vriendschap dat is het mooiste geschenk
dat je in je leven kan ontvangen…
 
 

3 opmerkingen:

  1. Lieve vriendin Nancy,
    Mijn eigenlijk commentaartje op dit mooi stukje over vriendschap zal ik pas morgen kunnen schrijven.
    Nu wil ik enkel maar laten weten hoe blij je vriendschap maakt, hoe blij ik ben dat je er bent en weer iets publiceerde.
    Een fijne avond nog, heel veel liefs,
    Nadja
    <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Nancy,
    Zoals beloofd, hier volgt mijn eigenlijke commentaar: Ieder van deze spreuken over ‘vriendschap’ is een aangenaam wijsheidspareltje op zich.
    Je had ze gerust ook afzonderlijk kunnen brengen.
    Ik lees je zo graag, je maakt me echt blij, lieve Nancy…Hopelijk blijf je nog veel inspiratie hebben!
    Zacht kusje. Heel veel liefs,
    Je vriendin en bewonderaarster
    Nadja
    <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel lieve Nadja en Niekie,

    het doet mij veel plezier voor jullie te mogen schrijven...want mijn inspiratie vind ik nu éénmaal bij mensen zoals jullie...
    Mensen die vrienden worden, mensen met een warm hart...

    Heel veel liefs
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen