8 augustus 2011

Jouw naam staat in de sterren...


Afscheid nemen is een deur toe trekken
maar af en toe de tijd nemen
om te gluren door het sleutelgat van je herinnering.
Afscheid nemen is verder gaan zonder jou
maar toch nooit echt alleen zijn …

Liefste Peter,

Jarenlang heb jij me warmte gegeven.
Jarenlang heb jij voor mij klaar gestaan.
Jij was mijn opa, mijn beste maatje.
Vanavond straalt weer een nieuwe ster
En als ze knipoogt naar mij
dan weet ik dat jij het bent, die mij jouw liefde schenkt…


In liefdevolle herinnering aan mijn grootvader...
7/6/1922 - 7/8/2011

1 opmerking:

  1. Dag lieve Nancy,
    In memoriam. Er is een tijd van komen en er is een tijd van heengaan. De herinnering blijft,
    Ontdek ook eens de Blog “Schuim van koper” van vriendin dichteres Lieve DE VOS uit 1500 Halle,
    http://schuim-van-koper.blogspot.com , een waardevolle inspiratiebron.
    Kusje. Heel veel liefs,
    Je vriendin
    Nadja
    <3

    BeantwoordenVerwijderen