1 juli 2011

We willen allemaal gelukkig zijn en ons energiek en geliefd voelen.
Hiervoor kampen we met onszelf
Ik ben geen “wonderwoman” omdat ik in een rolstoel zit en toch gezond en gelukkig leef.
Mijn handicap heeft me alleen vroeg met de neus op de feiten gedrukt.
Mijn beperkingen hebben bewust leven noodzakelijk gemaakt.
Of je nu een handicap hebt of niet voor ieder van ons geldt balans vinden.
Maak daarom keuzes die leiden tot een gezonde basis van eigenwaarde en zelfrespect.
Keuzes maken is voortdurend loslaten en veranderingen toelaten…


1 opmerking:

  1. Dag Nancy,
    Voor mij ben je wel een “wonderwoman”! Ik bewonder je zeer. Ook al ben ik niet in een rolstoel, je energiek gepresenteerde en prettig geformuleerde boodschap “Always love yourself” is mij zeer waardevol en doet me deugd.
    Ik verheug me dat ook Nikie nu je Blog volgt.
    Heel dankbaar, heel veel liefs,
    Nadja
    <3

    BeantwoordenVerwijderen