2 juli 2011


Geluk dat moeten we zelf maken
maar alleen kan je het niet doen.
Je moet het delen met de mensen om je heen
om zo geluk nog groter te maken.
Geluk dat is er voor groot en klein in alle maten.
Geluk dat is houden van het leven.
Dat is jezelf graag zien en met een warm en open hart
je naaste omarmen en zeggen “ik hou van jou”
Geluk dat is een gevoel dat je aan de hele wereld wil tonen
als het je hart overspoeld.
Geluk… ik voel het op dit moment en ben blij dat ik dat gevoel ken…
 
 

4 opmerkingen:

  1. Ik ben er even tussenuit voor wat quality time in Limburg, tot gauw

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag lieve Nancy,
    Spijtig genoeg krijg ik deze melding “Sorry, de pagina die je zoekt in de blog Always love yourself bestaat niet.” als ik “Maak tijd om te genieten…” wil bekijken. Ik was al een en al spanning. Breng je het later terug online?
    Heel veel liefs,
    Nadja
    <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Nancy,
    Hopelijk is alles goed met jou! Schrijf gauw!
    Heel veel liefs,
    Nadja
    <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag Nancy,
    Profiteer goed van je tussenuitje in Limburg!
    Wat bedoel je met ‘quality time’?
    Zeer lieve groeten,
    Nadja
    <3

    BeantwoordenVerwijderen