28 juni 2011


Er wordt altijd gezegd dat de belangrijkste dingen in het leven gratis zijn en dat is ook zo.
De grootste liefde en genegenheid krijg je inderdaad door ze te delen met de mensen in je leven.
Hetzelfde geldt voor vriendschap
We kunnen vriendschap niet kopen
Echte vrienden daar deel je de meest intieme dingen in je leven mee.
Het zijn zij die ons begrijpen met weinig woorden,
die niet oordelen en veroordelen,
die van ons houden zoals we zijn.
Het zijn echte vrienden die in je leven komen met hun arm om je heen, zelfs als je ze niet ziet voel je die veilige hand om je schouder.
Het zijn echte vrienden die je in hun hart dragen en er altijd zijn, zelfs zonder dat je het moet vragen...

1 opmerking:

  1. Dag Nancy,
    Heel mooie bijdrage, moet ik eigenlijk bij mij bijzonders vermelden.
    Lieve Nancy, straks verschijnt in mijn Blog het pauzeteken. We trekken er op uit voor een paar dagen, en in mijn Blog verschijnen er dan geen nieuwe bijdragen..Ik ben aan het bloggen een beetje verslaafd, af en toe een kleine “ontwenning” kan dus geen kwaad (Lach)
    Ik zal waarschijnlijk wel eens komen kijken in je blog, maar wees niet ongerust als je geen commentaartje van mij aantreft. Tot over enkele dagen dan.
    Veel liefs,
    Nadja
    <3

    BeantwoordenVerwijderen